lørdag 27. desember 2008

Romjulsdrøm

Endelig har julefreden senket seg helt på ordentlig her hos familien Pink også:) Tross et strengt smitteregime, hihi, med nitidig håndspriting og håndvask og kloring av tekstiler, spredte omgangssyken seg fra stakkars lillepink til mammapink på bittelillejulaften. Hmpf! Heldigvis kom jeg meg fort, og fikk gjennomført mine tre nattevakter julehelgen. Litt amputert blir julekosen når man må holde Norge i gang (hehe), men vi fikk en utrolig koselig julehelg allikevel! Og nå har jeg fri i halvannen uke:)
Her er bordet pyntet julaften!





Jeg fikk så masse fine gaver! Vår gamle knallgule Steltonkanne tok kvelden for et par år siden. Jeg har savnet den, så en ny lyseblå var varmt velkommen til familien Pink. De to bøkene kan jeg bla om og om igjen i.


Fra mannen fikk jeg blant annet gavekort på Odd Molly kjole:):) De skal visst ringe fra butikken i februar når vårkolleksjonen kommer! Can`t wait!!

Og fra Storeflittig fikk jeg denne fantastiske puten som hun har sydd!! Passer perfekt her!
Kjenner det begynner å rykke i fargefoten allerede etter å innrede i vårfarger igjen så snart julen er over:)

Ha fortsatt fantastiske romjulsdager alle sammen:) Nå skal jeg ta meg en lang og god bloggerunde og kikke inne hos dere også, før jeg skal ut å sikre meg marinert kalkunfilet til nyttårsfesten. Heidå så lenge:)

23 kommentarer:

moa sa...

hei,hei..
så koselig innlegg - til å bli glad av :0)
så mye fine gaver, og et koselig dekket bord..
kos deg videre i romjulen..
klemmer fra Moa

Hem och Lycka sa...

Vad mysigt och så fina klappar du fick! Vad duktig syrran är på att sy!Ser att vi har samma julgranskula i granen, den i glas med vita fält ;-)

God fortsättning! kram Mia

GundaM sa...

For et delikat dekket julebord du hadde, synd formen ikke ahr vært toppers men ta det igjen til nyttårsaften du ;0)

Nydelige bilder og du så flink storeflittig er til å sy ;)))Kjempesøt pute!

Cathrines blogg sa...

Jeg har også jobbet i julen, men har nå FRI! Så fine gaver du har fått da :o)
Slitan, som vi sier i Bergen...

Anonym sa...

Så flotte ting nissen hadde med til deg!
Boken Sommerhusliv har jeg også og jeg har bladd meg nesten fordervet i den!
Pute fra Storeflittig var helt nyyydelig!!!
Jeg har så lyst til å lære meg å sy bokstaver sukk!!! Det var da enda godt at du ikke fikk skikkelig omgangssyke..Fysj, så vondt det er å kaste opp og ekstra vanskelig å få det så tett opp i jula! Ønsker dere alle en fortsatt fin romjul! Klem fra Kardemomme

mali-mo sa...

Stakkars dere som har vært syke i julen ;/ Urk. Håper dere får nyte resten av romjulen. Og å traske på jobb likevel står det respekt av!

Kjempekoselige bilder. Likte den puten! Også Odd Molly kjole-gavekort da...heldige jenten ;) God helg!!!

Som mine dager er sa...

Å, så herlig og sjarmerende jul hos deg. Det julebordet er jo så lekkert og delikat og jeg håper dere tilbragte mange deilige timer rundt det.

Synd høytiden skal ødelegges av sykdom, men sånn er det vel bare. Det er mange som har blitt rammet i år, har jeg hørt. Det går heldigvis over.

Stor klem fra Marit

Anonym sa...

Hei :)
Omgangsyke er noe med det værste jeg vet, stakkars dere som ble rammet av det, men flott du kom deg fort.

Nydelig pyntet, både tre og bord.

Enig med deg om tunikamoten ;)
Kos deg videre i romjulen og nyt fridagene.

Guttemamma sa...

Omganssyke...passer jo aldri, men ekstra ille i julen! Godt du kom deg fort! Så herlige gaver du har fått, skal nok ikke bli vanskelig å finne noe snacks fra Odd Mollys vårkolleksjon...hilsen fra Anette

Solveig sa...

Hei du:) Gleder meg til fyrverkeri, kjenner jeg. Så nydelig dere har det nå i jula:) Uffa med magesyken, UFLAKS!

Christina sa...

Hihi.. Kjempe koselig innlegg! :) Har den Selton kannen selv... Gave fra selskapet jeg jobber i, så jeg har dessverre sort..

Kjenner igjen det gavekortet fra Zarina... Hihi.. JEG har nemlig jobbet der jeg.. Hihi..

Klem fra
C

Ingrid_blafre sa...

Ai, ai - kjedelig med omgangssyke! Godt du har fått masse lekre gaver ;-) Det hjelper! GOD romjul!

Anonym sa...

Nydelig bord, og jeg kjente det samme som deg. Rykk i vårfargefoten når jeg så puta.

Ha ei fortsatt flott romjul!

Tove sa...

Så flott julepyntet hus! Og det med tre nattevakter og omgangssyke!! Masse flotte julegaver du har fått også:) Den puta var kjempefin.
Må ut å kjøpe kalkun i dag jeg... håper ikke det er for sent..

Ha en flott romjulsmandag
klem

Noralill sa...

Ei skikkeleg koseleg julepynta stove! Og for eit fint julebord du har dekka til julaftan!

Kos deg vidare.

Minmill sa...

Hei. Ramlet tilfeldigvis innom bloggen din. Her var det mye fint å hvile øynene på. Mye fine farger. Vil gjerne linke deg på bloggen min slik at jeg kan komme innom å kikke senere.

Anonym sa...

Åh, den puta var helt skjønn, den skulle jeg gjerne hatt selv også!!!
Kos med kalkunfile, nam nam...
Ha en hyggelig romjul videre, klemmer

Villa Luftslottet sa...

Det var hyggelig lesning, og fine bilder:) Ønsker deg et riktig godt nytt år og fin kveld:)
klem

Anonym sa...

Hei :)
Tittet innom for å ønske deg og dine ei riktig fin feiring og et godt nytt år.
klem

Maliva`s verden sa...

Hei,ettersom du ligger på min favorittliste,vil jeg i den anledning ønske deg et rikt og spennende nytt år:O)
Klem fra maliva

Vår lille hage sa...

Takker for et flott blogg halvår! Gleder meg til fortsettelsen i 2009! Klem

Olstad sa...

Godtnyttår. Så utrolig lekkert julebord dere har dekket da. Ser frem til ett flott nytt bloggeår i 2009 både på nib og ellers. Kos og klem

Anonym sa...

Les hele bloggen, ganske bra