tirsdag 8. juli 2008

Ferieshopping

Jeg kjøpte utrolig lite på ferie (heia meg!). Det lille jeg kjøpte er jeg dessuten innmari fornøyd med, mums!

65 kr for emalje-redskapsoppbevarer, hvit korall og den rosa sarongen som jeg har brukt som duk på disse bildene. Min lille sønn elsker sarongen, den er jo så lett at han kan ha den over hodet og leke "borte" i rosa lys, og samtidig få nok luft. Den kan også brukes som pynt på trehjulsykkelen, som koseteppe eller gulvklut. "Rosa er toppen, mamma!"


8 kommentarer:

Hulda sa...

Søte ting du har kjøpt, artig at sønnen falt for sarongen. :)

mali-mo sa...

Nyyydelig emaljekopp! Hadde kjøpt den på flekken! Kjenner jeg kommer i skikkelig handle-modus, jammen bra ferieturen (=handlingen) starter imorgen!

♥ H@rmoni ♥ sa...

Lekkert med rosa og florlett sarong. Fint å pynte med hvit korall. Skulle hatt det til borddekking til helgen, skal ha sommerfest. Har en del kamskjell og småskjell, så jeg får bruke det, i tillegg til fiskegarn og tang fra sjøen.

Fortsatt strålende sommer!
:O)

Ann Helen sa...

Så søt kopp det var! Morsomt at du fant noe fint i Kroatia da, noe shoppingeldorado kan de jo ikke skryte av å være dere nede. Men alt annet er jo perfekt, da!

Gleder meg til å se lillegutt snart igjen også!

I morgen skal vi på Ikea og plukke kjøkken. Gleder meg til det er i hus:) Lillesnupp er på besteforeldreferie, så jeg har ladet opp med 3 -TRE - timers middagslur på sofaen...

Anonym sa...

En kloker son! Rosa ÄR ju toppen! Det tycker två av mina söner också. den andre är mer konservativ, men det kanske är åldern (14)...
Ändå har han frivilligt bytt rum med -12åringen och har nu väggar målade i nyansen Vildros. (Cerise!)
Han verkar inte lida-så det är nog bara en image. För rosa ÄR ju toppen! haha!

Design-Shimmer sa...

fin kopp/krukke, den skulle jeg hatt i sommerhuset :)

TM sa...

Heisann!
Kjempefin og inspirerende blogg dere har! :-) Her kommer jeg til å følge med fremover!

siripirisiri sa...

Søte ting!
Tapet er morsomt da!
Blir spennende å se hva dere ender med! Mange gode alternativer dere har da, både av nøytralt og sprelskt!

Siri:)