tirsdag 20. mai 2008

Ny sofa


Vi har fått oss ny sofa-seng. Fylt med dunputer er den herlig!

11 kommentarer:

fru vims sa...

så fin den var. lekre farger på putene! :)

ha en strålende flott dag!!

Mitt hvite hus sa...

Å så fin sofa/seng. Jeg har en lignende på terassen min:=) Kjempekoselig. Ha en fin dag:=)

Anna Lisa sa...

Denne sofan er så fin. Fra IKEA?
Flotte farger på innlegget nedom. Nydelig!!
Ønska ein fin dag!
Klem

Miamor sa...

Sååå koslig!

Sitter og humper på bussen igjen...
Denne gangen til Stavanger!

Selv om streiken er over, tar det litt tid før alt er i rute..

Blogging er et fint tidsfordriv!!
Ha en flott dag!

Anne sa...

Tøff !! og så spreke glade farger da gitt. Får ikke lust til å sove middag heller i en slik, en blir bare blid og opplagt av synet :-))

Fin fin dag videre...

Ann Helen sa...

Vad snyggt!:) (..jeg bare måå snakke litt svensk..)
Elsker putene!

Marihøna sa...

Hei! Storeflittig la igjen så koselig beskjed på bloggen min. Ja, det er bare å linke meg, jeg har linket dere :)

h.espe sa...

Så herlig sofa-seng, og nyyydelige puter!!

Herlig uke videre!

Persiljas Hus sa...

Den är fin! Älskar de gröna kuddarna. Ikea va?

Bente sa...

Så friske fine farger,kjempefint:)
Stilig seng og:)

Ha en fin Kveld:)

Klem fra Bente:)

Miamor sa...

Hei du lilleflittig Gunhild!!

Beundrer frimodigheten din i kommentar til MItthusditthus...

Utrolig bra :)

God bless:)