tirsdag 15. juni 2010

Kommode kledd i håp



Jeg malte kommoden min i fargen vår fra Kulør: håp. Det er en stund siden, men rekker ikke alt i flyttestyret. Feks rekker jeg ikke svare på kommentarer, men det tror jeg blir i kveld. Setter uansett veldig pris på ordene som kommer:)

Kommoden står i slutten av trappen, og så ser dere lyset fra utgangsdøren. Vi har som dere skjønner verken særlig stor trapp eller gang:):)

Har vært et par runder i den nye leiligheten. Fortsatt en liten søt sak, men har så mange planer! Det er deilig å være på Finn på østlandet - mye mer trøkk, og det er morsomt, hihi.

Flytting og bytting - her kommer jeg!

14 kommentarer:

Marie sa...

Så fint det ble! Kjempe fin farge!
Klem

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Kjempefin farge!!
Ser det er fleire enn meg som har vore på jordbærkasse slang...

Klem M <3

(eddas) sa...

Flott den fargen der:)
eddaKlemmer

Tove `blogg verden sa...

Kjempe skjønn farge!!!!
Klem Tove

Sukkertøy for øyet sa...

...Fargen er eventyrlig vakker
Elsker alle nyanser i blått/turkist, så denne fargen var i mine øyne perfekt..

Synes selve kommoden var litt av et blikkfang også.
Vakker..

Forever Love sa...

Fargen er fantstisk, kommoden likeså. Jeg vil ha noe i den fargen!!

Tonje

idyll sa...

Nydelig farge!! Veldig fint kontrast med de grå metallknottene til:)

Anonym sa...

Helt nydelig - farven er skjønn!:-)
Klem, Hege.

InstatreffNorge sa...

Kan ikke dere ha Barnerom utfordring på NIB en gang da??:):)

rod i hob sa...

Nydelig farge!! Og ett kjempgodt alternativ til kvitt :-) Eg skal nemlig (*Ein gong*) Mala min kjempestore furufarga gang i kvitt. Har ein stor speilkommode der som eg først ville mala kvit, -så svart... Men nå lure eg jammen på om det er HÅP for meg og :-)

Ellen sa...

Hei!Den fargen er kjempefin!Det er akkurat sånne nyanser jeg leter etter i fargekartene, men det blir aldri helt riktig liksom.Den er jo helt perfekt!Ha en fin kveld:)

atinybitofheaven sa...

Nydelig farge♥ Elsker de "nye" fargene til Kulør- tror jeg må eksportere dem neste gang jeg drar til Norge- her i Wien lever man dessverre fremdeles på 1800-tallet når det kommer til maling..;)

Ønsker dere en strålende god helg:)

gode klemmer

ninaslykkeliten sa...

Det er en kjempeflott farge....

dolamorola sa...

En veldig fin farge :)