onsdag 23. juni 2010

Flyttebilder

Jeg er midt i flytting! Salmiakk, tilhenger, banankasser og uendelig rot. Jippi. Flyttefeber har jeg også fått - bokstavelig talt. Så det gir 30 sårt tiltrengte dataminutter for å komme seg litt.









Bordet fant jeg på loppis, og stolene mine er jeg bare så forelsket i. Gode gamle "bingo" stoler - er vel ikke mange av oss som ikke har sittet i et slitt forsamlingslokale og vagget i en av disse. Herlige å sitte i - og er egentlig ikke såååå langt unna eames hvis vi legger godviljen til. Og det gjør vi! Funnet på studentbyen - som så mange andre kupp i leiligheten.

7 kommentarer:

Lappesola sa...

Herlige bilder.
Mannen min skjønte ikke hva jeg snakka om når snakket om bingobord og bingostoler. Han mente det var helt på viddene. Men nå vet jeg at jeg hadde rett.Takk!

Håper feberen gir seg snart.
God sommer.
Hilsen Sol

Anonym sa...

Har ennå ikke skjønt at dere kommer flyttende snart - og blir her :):):) Gleder meg sånn!!

lille

thea.e sa...

Spennende med flytting, da. Lykke til:)

Tone Yvonne sa...

Flytting tar på det :O) men det er som regel verdt alt som følger med ;O) litt kjedelig med skikkelig ferber midt oppi det hele??? God bedring med det!!!

Flotte bilder!!

Lykke til videre med flyttingen :)

klem

Snedig Snelle sa...

Absolutt stilige stolar!
Flotte bilder du tar. Lykke te videre med flytting! :-)

Camilla Simone sa...

Vet akkurat hvordan det er med flyttefeber, rot og alt annet som høre med. Sitte rå ser på en stable med bananesker som ser ut som det skjeve tårne i Pica. Gleder meg til å se hvordan der får det.

Ellen sa...

Oj så fine stoler!Elsker blåfargen, den er akkurat passe 'fargeklattete'.Lykke til med flytting, det er spennende men utmattende.....God bedring;)Ha en fin kveld!