mandag 15. september 2008

Loppefunn

Lørdag var en av høstens store loppemarkedsdager i Oslo, og vi stod tidlig opp for å få med oss et par. Jeg føler meg alltid like dum når jeg står "klar til start" bak snora, klokken viser 09.58 og det snart er tid for å spurte (!) til møbeldelen av loppiset;-) Hihi! To tallerkenhyller, fire stoler med løveføtter (jaaaah!!), to krakker, en annen stol, en benk og litt småtterier ble med i bilen:)
En fornøyd fru Pink skal snart ta fatt på pussing og maling:)
(..må bare slappe av litt først..;)





Ha en superfin uke alle sammen!

29 kommentarer:

krinkelkroken sa...

Her var mye flott, heldige du;)
Har inntrykk av at godbitene på loppis er litt bedre representert på østlandet enn her i vest:)
Har også en del malingsprosjekter som venter ....ttt ;)

hvitstil.com/Christine sa...

Ja,det er på den måten man må gjøre det. Stå opp og være først!Nytter ikke å komme somlende yol lunsj på dag 2! Neste helg står jeg og Celine først i køa.

Fine ting du fikk tak i!

Karna sa...

Flotte loppisfunn, likte veldig godt stolene. Så det var mange loppiser her i Bergen også i helgen, men jeg gjør lurt i å holde meg borte...har knapt nok plass til det jeg har så...

Vibeke sa...

Herlige funn, HURRA for deg!Likte kjempegodt stolene :o)

Ønsker deg en fin start på uken.
Klem fra Vibeke

Blåbærpai sa...

Oi, så mykje fint du harfunne!Den stolen i rosa er jo bærre lækker!
Ha ei god veke!

My home is my Castle sa...

Oi så mye fint :)
Jeg har aldri stått først i køen hihi... Føler meg litt sånn dum da, men det er vel den eneste måten å få noe på skjønner jeg ;)
Lykke til med malingen. Blir lekkert !!!

Klem

Vibeke sa...

Hei igjen :o)

Helt i orden at du spør, ikke noe problem!Engelen jeg kjøpte er ganske høy og den er nok en av de dyreste englene jeg har sett hos henne(typisk meg)og den kostet 4500,-Boksehanskeenglene ligger sånn ca rundt 3000,-tror jeg.Prisene er vel mye mellom 3000,- og opp til 4000,- Koppene er rundt 200,- Synes også at engelen du likte er spesielt nydelig, tror ikke hun har den på lager lenger fordi jeg minnes at hun hadde solgt den til diakonhjemmet hvis jeg husker riktig.MEN hun lager på bestilling så det er bare å ta kontakt med henne så lager hun en til deg :o)Har sendt deg en link på flittiglise-mailen hvor du får sett engelen du likte enda bedre enn på bildet på hjemmesiden hennes!

Klem fra Vibeke

Tante Mimmi sa...

He,he! Den kjensla kan eg kjenne att- du veit ikkje heilt kvar du skal springe...ligg godbitane til høgre??? eller til venstre???
Skal eg starte med møblar eller med koppar og kar?? Kor hardt er det lov å bruke albogane???? Jo..da! kjenner meg att! MEN NOOO er det eg som susar rundt og samlar inn lopper! og kven har den beste tilgangen då??? Yes! ;)

~ ♥ LISBETH ♥~ sa...

Sååå fin saker. Etter hva jeg leser rundt om er det rene Donald stemningen på loppemarked..du vet når Dolly skal inn på salg og damene nesten dreper hverandre for å få fatt i godsakene hihi. Jeg kommer meg aldri på loppemarked, like greit huset er fullt ;o)
Klem

lilleflittig sa...

Aaaah, bedre kan det ikke gjøres :) Fantastisk!

Sessan ☆ Prinsessan sa...

Najs shopping!! & skådade jag inte en stol i fargen PINK ♡? ;)

Skulle haft mig en sådan tallreken hylla till min prinsessas böker,
men eftersom jag är så eländig på att fynda på loppisar ender jag väl med en stygg dyr en från någonstans....

Stor klem & ha en härlig kväll

Photo-Me-Life sa...

Må si du har gjort noen varp her. Tror stolene og hyllene blir fine da du får pussa og flikka litt på dem! Jeg likte forresten koppene. Jeg har så lyst på slike type kopper men finner jo aldri noe her oppe

sandra sa...

så kult!! jeg blir med nestegang;) stilig boks- gleeder mg til å se resultatet!!

Persiljas Hus sa...

Ojojoj! Det var inga dåliga loppisfynd!!!!!! Stolarna...aaah! Jag har dille på stolar. Tänk vad kul att få klä om dem och göra dem fina!

Kardemomme sa...

Så mye fint du fant!!! Du snakket jo om at du ønsket deg slike stoler og nå har du funnet det! Jeg fant også tallerkenhylle som skal males og henges opp snarest! har are hatt litt liten tid til å ordne med sånt nå..Lekre kopper fant du også!!! Det er virkelig gøy å gå på loppis når man gjør slike kupp!!
Jeg fant ikke så mye denne gangen men noe ble det da..Jeg har ønsket meg slike stoler som du fant, men jeg ønsker meg også slike stoler som vi har i kantina på jobben..Må jobbe litt med den saken tror jeg ;) Med saueskinn i hadde de vært fantastiske..Ha en fortsatt fin dag! Klem fra Kardemomme :)

Anonym sa...

Hei hei!
Ja jeg så dere alle for meg nå der dere står og venter på startskuddet:)
Mange flotte ting du fikk med deg da. Kunne gjerne tenkt meg et par tallerkenhyller selv. De er jo anvendelige til det meste.
Ha en flott dag videre.
Elin!

Melissa sa...

Åååå, jeg vil og på loppis i Oslo.
Jeg skal nedover den 10 okt, og vet det er loppis div steder den helgen :D
HURRA!!!
Lurer på om jeg kan ta med meg tallerkenhylle på flyet??!!
hihi

Klemmer

tinemor sa...

Så mye flott fra loppis!
Ang kjøkkenet mitt:
Mere klassisk, med "speil" i dørene.
Liker listverk o.l som er profilert og elsker "sukkerbiter".
:-)

Anonym sa...

oh, mye flott! :)

men si meg, hvor stor bil har dere? ;)

Miamor sa...

Å neida!! Har ikke sluttet med blogginga nei!!! Treffer jo så mange trivelige her inne...
Litt av et varp du har gjort! Aldri stått i kø før åpning av loppis, så det må jeg vel få med meg en gang....

Litt reising med jobb, så det blir ikke så mye blogging...Ungene må få litt oppmerksomhet når jeg er hjemme!!

Ha en finfin kveld!!

fru vims sa...

hihi, jeg skjønte det måtte være noe stort. selv om man er en god pakker så nekter jeg å tro at man kan klare å trykke så mye inn i ei vanlig stasjonsvogn ;)
her ryddes det på altmuligrommet. jeg har virkelig vært flink til å fylle det opp med ræl...men nå kaster jeg med hard hånd!
har min egen lille kaoskontroll ;D

Hulda sa...

Så heldig du har vært! De stolene var kjempelekre, tenk bare når du får pussa de opp litt, og lagt på nytt trekk osv.. ;) Veldig søte de andre tingene også. Koppene var jo som sukkertøy. :)

Anonym sa...

Wow, dere imponerer igjen!

Fru Pink: grattis med kjempe bra loppis! Ser stort potensiale der ja! Og Putene er nydelige (Bailey)!!!

Storeflittig: Gratulerer med "Quack"! Den er VAKKER og det er ofte det viktigste, ja! Har i dag eeendelig postet premien din, så vær obs når rød bil (med ny logo) kommer din vei!

Ønsker dere en super uke alle 3!

Bo med Lena sa...

Heldigris:) Så fine ting du har klart å få fingrene i!! Her har du virkelig gjort et scoop!

Her er det altfor få loppemarked:(

Og du, jeg ble så glad når jeg så du skrev at du også sanket brune puter når det ble høst. Da er det ikke bare meg som skifter ham om høsten. Og da kanskje du vil like noe av det jeg har kjøpt inn til butikken også..for det ble endel brunt:)

Ønsker dere alle en flott uke!

Emmeline sa...

Halloen Fru Pink.

Først av alt; Må bare si at jeg er dypt og inderlig begeistret for bildene fra stuen. Med KULE turkise detaljer, knallstilige puter osv. SÅ FIIIIINT du har det;) Liker stilen din kjempegodt..

Må jo le litt for det er litt rart å kommentere til en av dere, kan ikke helt venne meg til at det sitter tre små flittige liser på rad og blogger på en blogg.
Men i allefall; Jeg er kjempeglad for å være på plass inni bloggrollvarmen igjen, Aner ikke hvordan dere fikk reddet meg? Men det var veldig snilt gjort og det varmet veldig! TUsen takk,.... Og sist men ikke minst; Flotte loppefunn som jeg likte superduper godt. Skal bli fint å se tallerkenhyllen i ny drakt ( jeg er tross alt blitt tallerkenhyllefan) Den jeg fikk av min mor var så tynn og elendig at det må bli loppehylle på meg om det skal bli til noe... I høstferien skal iallefall nye hyller opp til dill og dall, her hos meg;) Koste hva det koste vil på loppemarked og IKEA;) Ha en fin kveld til alle og spesielt til deg fru Pink!

Kardemomme sa...

God morgen FruPink :)
Ja døgnet har alt for få timer..Det er så MYE jeg har lyst til å være med på og gjøre hele tiden..Har du sett at det er loppis på Stabekk på lørdag? Byens absolutt beste og mest profesjonelle loppis, med betalingsautomat til og med..Gjett om jeg er klar!!
Ha en fin dag i det fine høstværet du også!
Klem fra Kardemomme :)

Fru Langtind sa...

Køben er konge ja! Tenker på alt jeg ikke fikk sett og gjort...og kjøpt :-) Blir nok flere turer tilbake dit ettehvert! Kanskje du må dra på jentetur da, hvis ikke mammen vil ;-) Absolutt vært MANGE besøk!!
Du har en herlig blogg. Mye fine loppefunn. Gleder meg til helga, da er det duket for nye loppemarkeder:-)
Klem

Anka sa...

Her var det mange gode funn! Var på loppis både Lørdag og Søndag. Alt jeg fant var en lampe til hytta... De var faktisk så dyre på det loppise at det var ikke noe gøy. Det er jo litt av moroa at det skal være latterlig billig. Men men... kommer altids ett loppis! Goood kveld.

Astrid sa...

Åh! Fine funn! Liker spesielt den blå og hvite tallerken med blomstermønster.