fredag 4. juli 2008

Bruktdag

Jeg og Storeflittig hadde bruktdag i Moss igår. Det finnes mange skatter i mosseregionen :)

Boksene kjøpte vi hos en brukthandler i Rygge, sammen med denne opptrekksklokka som jeg forelsket meg i. Den er knallkul, men jeg har visst brukt 50 kr på en torturinnretning. Jeg hadde tenkt å bruke den som nattbordsklokke, men den har tydeligvis bestemt seg for å tikke meg ihjel :p

Donaldbladene, toppen og salmeboka fant vi på Fretex. Mmm...Gamle Donaldblader...I love it! Og mens vi snakker om Fretex, sjekk ut Se min kjole!







5 kommentarer:

Miamor sa...

Så bra med gjenbruk...får mer og mer sansen..og så er det så mye fiint der ute...godt smaken er som baken..så man kan finne noe som andre syns er skrap...!!

Ha en flott dag..kjøåpte to permer med gamle Donald sist jeg var på Fretex..skal si de blir brukt! her leser hele familien Donald!!

Photo-Me-Life sa...

Nå har vi kommet hjem fra en fantastisk tur til Bulgaria. Har hatt det topp på alle måter. Jeg har lagt ut noen bilder fra turen, skjedde mye hver eneste dag. Rart å komme hjem til en annen luft og ikke minst en annen temperatur.

Hulda sa...

Her var det mange fine skatter samlet på et brett. ;) Det er så gøy når man finner ting man liker, og kanskje har lett etter lenge.

Flott hemmelig venn-gave også.

Storeflittig: så at du trodde at jeg hadde plukket hvitveis forrige helg, men det var skogstjerner. Hvitveis vokser ikke her nord. Dessuten er jo det en vårblomst. ;)

Anonym sa...

Det där FRETEX verkar helt i min smak! Vilka priser! Man blir ju lycklig! Kul idé med olika färger i rummen, man får verkligen känna vad som tilltalar en och inte. Min dotter ååååå:ade i det knallröda. Själv andades jag ut först i det vita. Fast så vitt vill jag inte ha det, men vit bas är aldrig fel...så kan man frossa loss i färger på annat.
Ha det!

Sessan ☆ Prinsessan sa...

Tänk om jag såg med samma ögon som er!!
Jag kan gå in i en brukt handel & ser ingen ting eller så ser jag bara en kanon grej...
& här fyndar & fyndar ni, jag måste öva helt klart!!

Nomination till ♡Flittiglisenebloggen♡ ligger hos mig;)

Njut söndagen
//Sessan