torsdag 29. oktober 2009

Pip pip

HippieChic hater gangen sin, men da hennes gang er 1000 ganger finere enn vår, så jeg tør ikke engang vise frem. På vår 3 kvm bittelille gang har vi 24 voksenjakker (jeg har telt - og lagt resten i boden), en haug med små dresser og jakker til de små, en høy skohylle, en kommode, en diger boks til vaksepulver, tøymykner osv og... tam tam tam en phil en teds barnevogn. Og, ja - vi kommer både inn og ut døren. Men bare nesten:):)

Men fin dørmatte - DET har vi! Kjøpt på kremmerhuset til 129 tror jeg, et røverkjøp. Den lilla vesken er fra Paristuren i vår sammen med fru Pink.



19 kommentarer:

Gro sa...

Til storeflittig: prisen på skoddene ligger ute i nytt innlegg nå... Klem fra Gro!

Camilla sa...

hehe men jeg er sikker på at gangen er koslig allikevel..! :-) Og lettet for at det ikke er bare vår gang som egentlig ikke tåler dagens lys. hihi

Marie sa...

Mer avslørende innlegg takk! Jeg trodde vi hadde liten gang;-) Noe vi også har til min store frustrasjon....Jeg får vel ta til mot og blogge om den akkurat som den er jeg og?
God torsdag!
Klem fra M

Tante Mimmi sa...

Ah! Kuule bilder! :)
Roll 2..he,he! Eg har ikkje særleg kontroll lenger på noko! Putt meg der eg passar best!:)
Og tusen takk!
Ja,Sigurd hadde heilt sikkert likt å køyre på båttur!;) Kanskje me sjåast!

Stine sa...

Kan jeg flytte inn i bloggen deres? :) hver bilde skaper "jeg vil ha" følelsen i magen.... Tusen takk slik inspirerer noviser som meg.

Fargerike Dagny sa...

Jeg tror jeg elsker dørmatten deres! Den var helt nydelig!

Kaspara sa...

Hei Storeflittig!
Så morsomt at du satt så lenge å så på nettbutikken Ezpace!
Det er mange fristelser der, kjenner jeg.
Ja, gangen hos oss trenger også et ansiktsløft. Du hadde jo et kjemefint teppe som spritet opp inntrykket da!
Ha en fin dag!
Hilsen Kaspara

Husdraumen/Anita sa...

Tusen takk for butikktips Storeflittig!
Noterar det på sightseeinglista;)

SMil frå Anita

adales verden sa...

Min gang tåler ikke å bli vist fram....har et håp om at det kan bli.....før jul kanskje.
Matta di var da knall, alltid noe å glede seg over;)

PillePalle sa...

Jeg faller for disse støvler ;-)
Hilsen fra Pillepalle

BO sa...

Knallfine dørmatta! Den var lekker! Forferdelig med alle desse jakkene, og ikkje minst dei 1000 par med sko som ligg strødd i gangen...
Ha ein gode kveld!

Kardemomme sa...

Entreer er ofte vanskelige å gjøre fine og spennende..Vi har et knøttlite vindfang som flyetr av klær og sko og jeg bare fortrenger det som møter meg når vi åpner døra der..puh! Men dørmatter i glade farger gir jo et løft og matten deres var så nydelig!!
Jeg er helt fuglegal for tiden og kaster meg over fugler i alle varianter! Jeg må nok ta meg en tur på Kremmerhuset! lenge siden jeg har vært der..Har handlet så mye på loppis i det siste men akkurat dørmatte er noe jeg nok ikke ville kjøpt på et loppemarked hehe!! Ny og glad må den være :)
Håper dere har det bra der i Bergen.
Nå begynner det å nærme seg Paristuren med stormskritt.
Vi reiser torsdag og nedtellingen har begynt. Vi ringte for å bestille hotellet dere anbefalte men det var fullt. Var kun 1 rom igjen med bad på gangen..
Så vi skal bo på Eiffel Park..Sikkert litt bohemsk det også men sentralt i hvertfall.
Ha en fin helg alle sammen! Klem fra Kardemomme :))

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Vi är nog många som inte har kontroll över gangen. Det är ju ting överallt! Iaf hemma hos oss... Nydelig teppe!

Hoppas du får en riktigt fin helg!

Vibeke sa...

herlige bilder, me love!:)

fin helg,
klem

Lill Therese sa...

Storeflittig, du har en nydelig dørmatte!

Jeg har lenge lurt på å spørre deg om en
ting. Jeg la nemlig merke til glassene du
brukte under barnedåpen som du tidligere
har blogget om. De med vertikale, hvite
striper på. Jeg har sett etter lignende glass
en god stund nå, men finner ikke noen
jeg liker. Vil du røpe hvor dine er kjøpt?

Bloggklem :) fra Lill Therese

Kardemomme sa...

Fru Pink: Men stakkars deg som har blitt så dårlig av vaksinen! Uflaks å bli syk nå som du har andre ting å tenke på! Håper symptomene forsvinner raskt slik at du kan samle krefter til fødselen i stedet..Æsj! Det er litt ekkelt med denne harde influensaen. Folk blir jo så syke..Hadde først tenkt å sende deg en mail for å høre om du hadde tenkt deg på ikeaarrangementet på tirsdag men datteren min er syk og jeg reiser ti Paris på torsdag så jeg tror jeg må droppe det..Formen din er kanskje ikke god nok til det uansett..Ønsker deg en god bedring og håper du får en fin uke i hvertfall! Klem fra Kardemomme :))

Polly sa...

Nydelige og fargerike bilder av gangen... :O)Ønsker deg en god dag!

Min stil sa...

Så flotte kjoler. Kjøpte noe lignende til meg og lillesnuppa fra mycinnamongirl en gang, men størrelsen var helt feil, eller så er det kanskje min fasong det er noe galt med :) Kanskje helst det siste.
Ønsker deg en fin søndag.
Klæm fra Susanne

Tove sa...

24 jakker!! og en vogn... ja, gangen deres hørtes trang ut, hihi
Veldig fin dørmatte:)