lørdag 1. november 2008

Fru Vims imponerer

For en good stund siden fikk jeg en herlig pakke! Innholdet var som tatt ut av mitt eget hode, jeg trenger egentlig ikke noen andre enn denne! Sjekk ut hva Fru Vims har SYDD! Bøyer meg i støvet..



Siden jeg fikk den har den blitt fast inventar på armen. Jeg får plass til sønnen min oppi, jeg tuller ikke. Ellers får jeg plass til: permer til skolen når jeg skal dit igjen, bøker, sminkeveske, lommebok, paraply, ekstra sko (må ha det i Bergen innimellom), og og og... Den ser ikke så stor ut, det er det som er genialt, - men den rommer et lite univers. Super å shoppe i byen med, eller bære hjem melk og brød fra Kiwi. Rett og slett perfekt! Jeg glemte kanskje å si at det jeg er aller mest begeistret for er desinet på stoffet. Hurra! Den perfekte veske:)

20 kommentarer:

Ingunn sa...

Denne var snerten ja!!!Skikkelig fin!;)

Hulda sa...

Virkelig ei stilig veske! Så flott fasong og mønster. :)

rod i hob sa...

Kjempestilig!
Å ikkje minst; MILJØVENNLIG :-)

Brigg sa...

Genial, genial, geniaaaal!!!

by Siv sa...

Kjempeflott!!! kul design og deilig med vesker som rommer alt man tregner... og litt til hihi
Ha en finfin kveld, håper formen din er stigende :)
*Siv*

Vår lille hage sa...

Såå kul veske!

Klem Simmas Hus

Therese sa...

Ja, denne var utrolig lekker. Jeg elsker blått, og mønsteret var knall. Grattis med ny veske :)

Tove sa...

Kjempeflott! Likte mønsteret veldig godt ja. Har selv fått en slik av fru vims så vet hvor stor den er:) Men har du seriøst "putta" sønnen sin oppi, hihi

klem

mali-mo sa...

Kjempefin veske! Elsket stoffet!

Jorunn sa...

Superkuuuul veske!!! Kjempestilig!!!
Digger stoffet!

GundaM sa...

Fin og frisk!!! Og ikke minst, så sparer du miljøet ;0)

Klem fra trøndelag

☆Therese sa...

En herlig veske, syntes stoffet er knallfint.

Frk Mille sa...

Oj, det var et fint handlenett... nå blir du stillig når du handler på butikken. Det kule nettet med brød, melk etc oppi ;) *Misunnelig*

Klem Frk Mille

Noralill sa...

Så flott veske! Skulle ønske eg kunne sy så fint!
Ser at du spør kvar du kan kjøpa Boligliv (inne på bloggen min), det er nemleg eit vanskeleg blad å få tak i...det har eg merka òg. Eg veit berre ein Narvesen her som har det. Du må sikkert leita rundt på ulike Narvesen...Kanskje det hjelper å mase litt...

Ha ein fin søndag!

Anonym sa...

Men så flott veske da!!! Tenk å ha plass til både barna og matvarene i veska hihi!!!
Jeg sleper også rundt på diiigre vesker..
Fint stoff hun har sydd av også..Ha en fortsatt fin dag der i Bergen! Håper formen din er bedre..Klem fra Kardemomme :)

fru vims sa...

hihi, jeg tenkte aldri på at slike nett kan brukes til å frakte barn rundt. ;D

veldig fint at du likte det iallefall.

og da jeg kikka på stoffene mine for å finne et til deg, da ropte dette stoffet ( som har vært en gardin) heeeei! jeg er et storeflittig stoff, pick me, pick me! :)

så det var fint at du likte det, for det valgte seg liksom litt selv...


klem

Miamor sa...

...den var strålende finfin ja....håper jeg møter deg en dag med veska på armen med sønnen oppi...det hadde vært søtt...koslig å treffe deg på treffet...Klem fra meg!!

CosiFanTutta sa...

Heisan, nydelig veske - sjekk den jeg kjøpte her om dagen fra Shamu :o) tror ikke jeg får 15 åringen min nedi, men den har også god plass!

Jeg hadde ikke klart å sy noe sånt selv.
Fortsatt god kveld

Anonym sa...

For en nydelig gave! Heldige du!

Tante Mimmi sa...

Å, suuper duper fin!!!! Grattis! Deilig med store vesker!!!! Flink og kjekk dame!!!
Korleis går det med deg?? Tenkjer på deg, håpar du kjem deg i havn!! Klem