torsdag 17. juli 2008

En STOR takk! (-og noen tips!)

SE hva jeg fikk av de to andre flittigene i bursdagsgave!! Lommebok fra Designers Guild kom dalende ned i postkassen fra det store utland! Perfekt gave:-) En million takk igjen!

Resten av innlegget består av tips i dag!
Ville bare dele med dere at Sally Ann har fått inn store og små bokstaver. Knallfine! Jeg har kjøpt noen til stua og lille pinkens rom. Tror de skal få seg et malingsstrøk først, men er neimen ikke helt sikker.

.. og Nordhjem har SALG!

Jeg har kjøpt meg dette sengeteppet til 200 kr:-)
(blant annet...)

12 kommentarer:

Mari sa...

Nydelig lommebok og gode tips :) Var på Nordhjem nå, men da jeg skulle sende bestillingen kom det opp at frakten kom på 350 dkk.....det var jo råmye synes jeg, når rice-varene kom på 200....what to do???

Anonym sa...

Ja visst är det fint det där från nordhjem vad ni nu kallar det, jag skulle säga filt? Jag har varit påväg att beställa det flera gånger, även det röda! Och plastmattan i grönt, vill jag oxå ha, ja de har mycket fint på Nordhjem

Hem och Lycka sa...

Å vad du frestar mig med Nordhjems rea men ska strax till Danmark så jag sparar slantarna tills dess. Grattis i efterskott förresten, superfin plånbok! kram!

alvorada sa...

Gratulerer med bursdagen og med ny og FIN lommebok! :)

Takk for plastmattetipset på nordhjem, de er kjempefine men dessverre altfor store for min lille søte kjøkkenkrok. Utrolig synd!

Sessan ☆ Prinsessan sa...

Vilken perfekt bursdags gave, förstår gott du blev glad över den ;)

Tusen tack för flotte tips, de bokstaverna är underbara ❤

GundaM sa...

Gratulerer med dagen!!! Krepsefrøken...Hmmm

Flott rosa lommebok og den sofaen med putene i den dåååner ejg av. Skikkelig herlig!

Vakkert Liv sa...

Gratulerer med dagen!!
Alltid kjekt å få gaver...
og så fin lommebok.
Tusen takk for gode tips. De må sjekkes ut.

Prinsesse Elin sa...

Reklame er lov! Teppet, hvis det er det teppet med prikker så kjenner jeg at jeg blir en smule grønn. Jeg vil også ha blått teppe. Ikke at jeg ikke har vatt tepper....jeg er den stolte eier av hele 7 stk men alle er liksom rosa. Så nå går vi for blott:O)

ceciliegrut sa...

Det er de fineste bokstavene jeg har sett :o)

Mari sa...

nei, da skjønner jeg at fraktkostnadene ikke var så ille :) -en annen ting; hvor mye regner du med betale i tollgebyr? Jeg er ikke så dreven på å handle for over 200,- fra utlandet jeg ;)

Anne sa...

Sannerlig er du ikke blitt av bokstav basillen du også. Og jeg da som ikKe før rakk å kjøpe meg en før jeg fant min bokstav i fjæra. Snakk om å bli glad.

Gratulerer med bursdagfeiring, og lomeboka varhlet knæsj !!

Min Verden sa...

Flott gave og gratulerer med dagen på etterskudd. Herlige ting du har :) Hanne