fredag 7. mars 2008

...inspirasjon og vårfølelse...

Opprettet av Ann Helen ons, mars 05, 2008 13:00:14

Blog Image

...får jeg i massevis hos Designers Guild. Tricia Guild er en designer som har fulgt meg i mange år, jeg simpelthen elsker lekenheten, farge -og mønsterkombinasjonene, og det herlige, kanskje litt barnlige uttrykket?

Ja, begynner visst rett på jeg! Kankje på sin plass å si tusen takk for forespørselen om å "gjesteblogge" hos de flittige lisene i en uke! Det var kjempestas! Jeg har blitt utfordret til å legge ut litt om blant annet interiør/design og nettsteder jeg liker å titte innom, og det gleder jeg meg veldig til!

Blog Image

Tricia Guilds design gjør MYE ut av seg, og det er kanskje ikke nødvendig å pøse på med alt slik det styles på bildene her. Men en dæsj her og en dæsj der, mikset og blandet med loppisfunn, fattigmannssølv, kubbelys i lyslykter og masse fine vaser i ulike farger og fasonger....; da blir det riktig så fint! I leiligheten vår har vi tapet på en vegg på kjøkkenet, store, myke puter i sofaen og tapet på barnerommet, alt fra DG. Det er akkurat nok til å få det passe lekne hjemmet jeg ønsker å ha!

Alle bildene er hentet fra http://www.designersguild.com/

Ingen kommentarer: