onsdag 19. mars 2008

Gjenbruk er kult!

Dere har ikke sett meg så mye her på bloggen ennå, mest fordi jeg ikke er like interiørhekta som mine medbloggere. Men nå skal jeg hoppe i det, og prøve ut blogglivet :)

Jeg er kanskje ikke interiørhekta, men jeg digger gjenbruk. Lucy Norman har laget noen kjempekule ting. Sjekk ut denne lampa laget av gamle flasker:


Eller denne lysekrona. Den er laget av gamle bøker. Knall? Den er nok mest til inspirasjon. Hva man kan gjøre hvis man har initiativ, kreativitet og "nemme fingre". Den koster 285£ her, men det som virker som en genial eco-butikk - one eco home - leverer desverre ikke varer utenfor Storbritannia.


Nettsiden jeg så dette på, www.treehugger.com, er absolutt et sted å anbefale for grønn inspirasjon.

4 kommentarer:

Hulda sa...

Artig å høre fra deg også! Har virkelig sansen for bloggen deres! :) Keep up the good work, girls! ;)

tinemor sa...

Så gøy du stakk innom bloggen min!
Veldig bra blogg dere har!
Hilsen Tine

Lena sa...

Takk for koselig hilsen i bloggen min!
Måtte jo seff ta turen innom her og sjekke litt - såe spennende blogg! Jeg linker fra meg, om det er ok???
God Påske til alle!

Ann Helen sa...

Så morsomt å " se" deg:) Kjempebra innlegg også! Fått mer og mer øynene for gjenbruk de siste årene! Kjøper f.eks ikke nytt sportsutstyr til lillemor, det flyter jo over med pent brukt på finn, f.eks. Et av mange tiltak som anbefales og er gjennomførbart!

Håper du kommer med nytt innlegg igjen SNART, SNART!! :)