onsdag 12. mars 2008

Dilla på turkis

I mangel på loppisfunn eller andre slags påfunn å kaste meg over, har jeg nok en gang vært på tokt på nettet. Vi er på flyttefot, og derfor befinner jeg meg i et "oppussings -interiør - kreativitets - vakum.. Er ikke så lett å pønske ut hva som vil passe i vårt nye (sveitser)hus med svenskeovn og loftsstue..;) Hahaha!! (må bevare drømmene sine da;) Neida, ingenting er kjøpt, og ingenting bestemt; vi bare vet at før frk. Pink begynner på skolen til høsten må vi ha noe større:) I mellomtiden snoker jeg rundt på nettet etter inspirasjon, og leeengter etter loppissesongen!



Elsker denne loftsstua (ja, det er en loftsstue!) Sjekk ut Rom 123

Superfin babyjakke fra evagodeva

Har lyst å sy nye puter i sofaen. Turkise! Dette bildet husker jeg ikke hvor jeg har hentet.. Håper på tilgivelse:) Måtte bare bruke det, lyst på sommerlige puter i et stoff som dette.



Dette er fra Lake Mckenzie på Fraser Island, Australia:) Min reisedrøm.


3 kommentarer:

Solveig sa...

wow! husker å ha sett loftsstua, og nå husker jeg hvor fin den er!

trodde et øyeblikk at dere hadde funnet dere noe. sveitservilla? ja takk, hvor deles de ut??

Tee of Vinnord Cottage sa...

Hei du,

boken "Garden Spells" er ikke oversatt, men kan iallfall bestilles på engelsk via bokkilden.no... Her er en link :)

http://www.bokkilden.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=2732983&rom=MP

Ja, bodd mange steder. Har alltid vært en litt rastløs person... MEn tror nok jeg blir værende hjemme i norge nå fremover!

Flotte bilder du viser. Er egentlig veldig glad i turkis selv, men dessverre bruker jeg det så altfor sjeldent.

Anonym sa...

Fint bilde, men Lake McKenzie er det ikke. Dette bildet er fra en av strendene på Fraiser Island. Helene :)