søndag 16. mars 2008

Bazar Style

Forrige uke så jeg en omtale av en bok på decor 8 som jeg syns er sinnsykt inspirerende. Boken heter Bazar Style, skrevet av stylisten Selina Lake (som har dekorert rommene, UK) og Joanna Simmons (som har skrevet teksten). Boken kan bestilles på Amazon, og det kommer jeg til å benytte meg av. Liker sånn bohemstil om dagen!

(Og så må jeg bare legge til at Selina Lake var veldig hyggelig da jeg spurte om å få legge ut bilder, og tok seg tid til å se på bloggen vår som ikke akkurat har like mange besøkere som decor 8, hihi!)


6 kommentarer:

Ann Helen sa...

Å, dette så ut som en bok for fru Pink også:) Knallfine bilder!

Bo med Lena sa...

Kjempelekkert! Jeg får innimellom litt fargekikk og klarer ikke å bestemme meg for om jeg liker bare lyse, rolige farger eller skikkelig fargekikk... Kanskje litt begge deler.

Herlige bilder!

Lena:)

frk. vims sa...

Hei Ann Helen.
Takk for besøket! :)
For en fin blogg! Og så mange flotte bilder! Her trivdes jeg veldig godt, og linker tilbake :)

vimsa

Verkstedet sa...

hei.
takk for hyggelig hilsen. det er helt i orden og bare hygglig:)
god påske!!!
hilsen fra såta.

Hulda sa...

Boka ser utrolig inspirerende ut! Så mange fine detaljer på bildene. Liker bloggen deres, fin orden og supre bilder. :)

Ingrid sa...

Hei! Fin blogg du har! :) Artig duk med kyllinger av fingeravtrykk.. jeg har et eggeglass etter samme prinsipp på min blogg.. som lillegutten min kom hjem med fra barnehagen. :)